• 1402/05/31

قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل

 

نعمت سلامتی یکی از بزرگترین هدایایی است که به صورت رایگان در اختیار انسان قرار گرفته است. به همین سبب نیز انسان ها از تمام قدرت خود بهره میگیرند تا این نعمت بزرگ خدادادی را به دقت حفظ و نگهداری کنند. اما بعضی مواقع ممکن است انسان ها به دلایل مختلفی در بستر بیماری قرار بگیرند. در اینجاست که علم و تکنولوژی به کمک انسان آمده است.

 

امروزه به کمک علم میتوان دوره نقاهت و یا دوره مربوط به بیماری را راحت تر و حتی کوتاه تر کرد! یکی از وسایل پرکاربرد در این زمینه تخت بیمارستانی برقی خانگی است.

 

در ادامه این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی این نوع تخت ها، نکات و همچنین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. پس در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

 

قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل.

 

تخت بیمارستانی برقی خانگی چیست؟

 

احتمالا مشاهده کرده اید که در بیمارستان ها برای افراد بیمار، از تخت های مخصوصی استفاده میشود. یکی از ویژگی های بارز تخت های بیمارستانی، حس راحتی و همچنین آرامشی است که به بیمار منتقل میکنند. با توجه به نظر کارشناسان سایت ما، از دیگر مزایای استفاده از تخت های بیمارستانی در منزل، قابلیت تنظیم ارتفاع آنها میباشد. مدل های قدیمی تر این مدل از تخت ها فاقد قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت برقی بودند. اما امروزه تخت بیمارستانی برقی خانگی جایگزین مدل های قدیمی تر شده است.

 

به طور کلی قیمت تخت بیمارستانی برقی خانگی، از مدل های مکانیکی آن بیشتر است. چرا که استفاده از این مدل از تخت های بیمارستانی بسیار راحت تر میباشد. به همین سبب نیز برچسب قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر خود دارند.

 

چرا باید تخت بیمارستانی برقی خانگی بخریم؟

 

با مطالعه مطالب بالا احتمالا این سوال برای شما نیز به وجود می‌آید که چرا باید نسبت به خرید تخت بیمارستانی برقی خانگی اقدام کنیم؟ در جواب این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بیماران به دلیل ضعف جسمی که دارند، قادر به جابه‌جایی نخواهند بود. به همین سبب نیز استفاده از این نوع تخت ها میتواند در گردش خون بهتر در بدن بیمار نقش بسزایی داشته باشد.

ضمن اینکه با توجه به مقالات معرفی و قیمت تخت برقی بیمارستانی خانگی، یکی از بیماری های شایع در افرادی که به مدت زیادی در جایی ساکن باشند، زخم بستر است. این بیماری در اثر عدم جا‌به‌جایی و همچنین عدم گردش خون مناسب در اندام های بدن به وجود می‌آید.

 

 

 

قیمت تخت بیمارستانی برقی خانگی.

 

 

با توجه به نظر پزشکان استفاده از تخت بیمارستانی برقی برای منزل سبب کاهش احتمال بروز بیماری های مختلف و همچنین تسریع روند بهبودی بیماران میشود. همچنین همانطور که در قسمت های بالاتر مقاله نیز خدمت شما عزیزان عرض کردیم، استفاده از تخت های بیمارستانی به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع بسیار راحت میباشد. این قابلیت از آن نظر حائز اهمیت است که بیماران به دلیل عدم توانایی در جابه‌جایی میتوانند با استفاده از این ویژگی در تخت های بیمارستانی راحت تر اوقات خود را سپری کنند.

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که تاثیری مستقیم در تعیین قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل دارد، امکانات جانبی موجود در آن است. برخی از امکانات موجود در این مدل از تخت ها شامل فضایی به منظور نگهداری وسایل، سینی برای سرو غذا، دستگیره های جانبی، ریموت کنترل و... میباشد.

 

حین خرید تخت بیمارستانی برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

در صورتی که به مقالات راهنمای خرید و قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل سایت ما نگاه کنید، متوجه خواهید شد که قبل از خرید تخت بیمارستانی باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. نخستین نکته مهم قبل از خرید تخت میزان تحمل وزن تخت مورد نظر است. به همین سبب برخی از بیماران که وزن بالایی دارند، باید روی تخت های مخصوص بیمارستانی قرار بگیرند.

 

از دیگر نکات مهم میزان ناتوانی بیمار است. به طور کلی این عامل، اصلی ترین موردی است که شما قبل از خرید تخت باید مورد توجه قرار دهید. تخت های بیمارستانی دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از انواع مختلف آنها برای گروهی از بیماران با سطح ناتوانی خاصی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

به عنوان مثال یکی از انواع تخت های بیمارستانی، تخت های چهارشکن نام دارد. این مدل از تخت ها که قیمت آنها از قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل کمی بیشتر است، برای افرادی با معلولیت شدید و همچنین ناتوانی های جسمانی شدید مورد استفاده قرار میگیرند. نکته قابل توجه در مورد این تخت ها قابلیت تبدیل آنها به صندلی نیز میباشد. این مدل از تخت های بیمارستانی به نوعی طراحی شده اند که شما قادر خواهید بود تا تخت خود را به صندلی تبدیل کنید.

 

قیمت تخت برقی بیمارستانی خانگی.

 

 

قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل

 

به جرات میتوان گفت که یکی از مهم ترین عواملی که هر کسی قبل از خرید محصول مورد نظر به آن توجه میکند، قیمت آن میباشد. قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل دارای محدوده مختلفی است. به همین سبب نیز شما قبل از خرید، نیاز دارید تا ابتدا خواسته های خود را از تخت مشخص کنید و سپس با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید تخت مورد نظر خود کنید.

 

قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل بر اساس ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت سازنده برای تخت در نظر گرفته است، متفاوت است. همچنین بر اساس نظر کارشناسان سایت ما، از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تخت بیمارستانی برقی خانگی، نوع و مدل آن است. در صورتی که جست و جویی کوتاه در اینترنت در مورد انواع تخت های بیمارستانی انجام دهید، متوجه خواهید شد که این نوع از تخت ها دارای انواع بسیار مختلفی میباشند.

 

به عنوان مثال تخت های بیمارستانی از لحاظ شکن به تخت های تک شکن و همچنین چهارشکن دسته بندی میشوند. همچنین تخت های برقی بیمارستانی به دو گروه کلی فول الکتریکی و یا نیمه الکتریکی تقسیم بندی میشوند.

 

ضمن اینکه جنس بدنه و متریال مورد استفاده در آنها نیز از اهمیت بالایی در تعیین قیمت تخت بیمارستانی برقی خانگی برخوردار است. از جمله متریال مورد استفاده در بدنه تخت های بیمارستانی میتوانیم به مواد ABS، پلاستیک خشک و... اشاره کنیم. تمامی موارد و عوامل ذکر شده روی قیمت نهایی تخت بیمارستانی مدنظر شما تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : الیار طب